BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Islamic Widget

Tuesday, March 23, 2010

memandu,panduan @ dipandu...?


khamis ni aku jpj keta... yahoooo!!!! (lulus pon blom,excited lbh) ngee~ xsbq rasanya.. bla egt2 blek zaman mula2 blaja keta dulu.. (ceh..mcm la lma sgt zmn 2 brlalu) waa..



lawak+meluat+mcm2 rasanya... ckgu pertama yg xtkot mati nek keta ngn aku is ckgu fazli... ckgu tyme teori praktikal aku 2.. fuhh.. nsem dowh! lemah lembut lak 2.. nervous aku dok sblah dya.. haha.. hari pertama latihan plk aku dpt ckgu khori.. sgt2 best la ckg ni.. even aku xdpt cuci mata..(sbb dya xnsem,chubby,gelap n pndek cket..hehe.. ampun ckg) tp dya sgt best sbb sgt3 lawak.. aku langgar tiang pon dya xmarah.. (hehek..opsss!) hari ke2 hingga ke hari t'akhir aku dpt ckgu cina.. means 3 hari brturut2 blaja ngn dya ja smpy abeh kls.. act i'm not sure his name.. kt card latihan 2 tulis THC je.. so aku declair nma dya as ckgu Tan je.. (kalo clap pon bkn dya taw..hehe) 1st tyme blaja ngn ckg tan ni, aku rasa akula manusia plg malang skali kt ilmu baru ni.. hahhaa.. bkn nk kta,garang nk mampos!!!!!!!! dok mrh2,dgn pelat cina dya, egt aku phm kot.. haha..waaaa~ "hey, u buta ka? mata letak mana? tiang pon nk langgar.. apa punya olang." (free ja aku kna sound,hampeh btoi) buat slh cket ja cm nk roboh bumbung keta 2 dya sound... yg bestnye, aku dok ketaq2 bwk dya bleh sdp2 lena.. nganga mulut2 dowh.. nsib xda cecair kuar ja.. haha..dasat r ckgu ni...
tudiaaaaaaaa(trademark idlan ponn ponnn),.. kantoi r ckgu..curi tulang ye..? ngee~ hari ke3 n ke4 da ok la cket.. sbb aku pon dh xdak pa nk langgar kot(suma tiang aku da try)...hehe.. hari trakhir 2 aku da mula sukakan ckgu tan 2..(sbb dya ska bg aku drive sownk2) ngeh3..syok.. bebas! bleh 'drift'.. cewahhh... tamatla sesi latihanku.. Alhamdulillah QTI aku lulus.. skg tunggu jpj.. K.H.A.M.IS............ here i come...~

0 comments: