BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Islamic Widget

Thursday, July 29, 2010

sumpah xsengaja!


dgn lafaz basmallah....

hi all....

hari ni tetiba teringat kt 1 kejadian dlm kelas bel130 bersama
our beloved Miss Faten...

Kitorang diberi task utk buat role play @ sketch
@ dlm bahasa melayunya BERLAKON la...

so, mengikut group masing2 maka bermulalah lakonan tersebut...
group demi group...
mcm2 aksi, adehh....
sial la, sumpah xlarat nk gelak..
si ym bole pulak jd pondan, mmg ada gaya.. haha





group aku
(eyra,amsyar,mimi,aku,pak cu)



& tiba la kt group kitorang...
citer kitorang tittle APOLOGISE...


aku a.k.a bella > sbg tunang amsyar

amsyar>tunang aku la..

eyra>mak amsyar

pak cu> bapak amsyar..(tp dh diganti ngn akim)

mimi>sepupu amsyar


citernye pendek je..(5mnit je mase) --->
aku n amsyar bertunang...
pas2 aku nmpak amsyar kuar ngn pompuan len..
aku hot la, then aku g serang diorang..
padahal amsyar xcurang pon, 2 adik sepupu dye je...
then keluarga mula la campur tgn....

yg xleh lupa sgt 2, kitorang dh plan..
scence aku kene tampa amsyar 2, pura2 je..
amsyar pura cam kne tampa la..

but then, waktu berlakon 2...
aku g tampa dye btol2...
kuat pulak 2!!!!
SUMPAH XSENGAJA!!!!
atoiiii.....
yg si amsyar 2 plk sambil pegang pipi bole g ckp...
"kau tampa betul??"
hahaha.. ngah blakon la weh!
kalo ya pon tunggu la abes blakon dlu..
dya ckp "sakit doe pnampa kau"
bole thn gak la kn keganasan aku ni...

papa pon... sory amsyar!!! XD


moral of the story: jgn main2 ngn perempuan okay! haha



2 comments:

iena said...

haha...S.E.N.G.A.L!!!=bEYLA SENGAL
KAH3....

beyla dolica said...

lalala... sial... hehe