BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Islamic Widget

Saturday, January 08, 2011

19th birthday.

dgn lafaz basmallah.

hi all.

8 january 2011.

special thanks to my family.
mama, abah, along, abang, syuhada,
thanks a lot sebab pukul 12 dah wish
birthday kat adik.
terkejut sangatt. :)


next, thanks to those yg menganjurkan, merancang,
dan menguruskan party yg sgt berharga semalam.
CLASSMATES AND ROOMATES.
thank you so so much.
thanks utk telur+tepung & air rumput tu. hehe

i didn't expect korang akan bekerjasama
plan party ni.
sumpah terkejut. seriously.
dah lama aku nak rapatkan korang, kawan2 baik
aku dgn roomate aku tersyg.
tadaaa. dah jadi kenyataan.
suka :)

jiha,mimi,maya,dalila : thanks for everyting sayangs.
utk susah payah korang, utk hadiah semua.
yg paling penting utk kenangan yg sgt bermakna.
sayang aku kat korang tak terucap. :)

azim, art, sofia, yana, ina, afaf :thanks roomates + floormates.
korang memang best. sentiasa menceriakan hari2 aku.
thanks sbb susah payah korang semua.
sayang korang sgt..

lekha, akma, eyra, ama, zai, nina, chibi: thanks sbb sudi
celebrate birthday insan ni. :)

maaf ucapan semalam mungkin kedengaran hambar.
sumpah aku malu.
terima kasih sgttt.
aku hargai semua tu.
aku betol2 terharu, tersentuh, sedih, gembira.
all in one. :)
seronok dpt kawan mcm korang semua.


1 of memories yg aku takkan lupa
waktu asasi ni. :)

once again, thank you all.
i love you so much.






0 comments: