BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Islamic Widget

Tuesday, July 12, 2011

hey ain athirah!



dgn lafaz basmallah.


hey hey mat art!
miss you already. :(




dah seminggu lebih aku berdikari.
jaga diri sendiri.
jaga makan sendiri.
jaga sakit susah sendiri.
p beli panadol kat PI sendiri.

takdak pendengar setia utk dgr masalah2 aku.

takdak orang teman aku
makan chicken chop kat dining
2 hari berturut2. *bajet kaya kan kita

pastu takdak orang nk teman mandi
bila takut malam2.

takdak org nk kejut subuh dah!

takdak org nk gosok belakang aku
yg penuh dgn tepung.

takdak dah org yg nk balik naik bas dgn aku.

nk buat muka cuak yg sgt lawak
bila lappy hilang.

byk sgt kalau nk list kat sini.

sedihnya!
kita masuk sini sama2 tapi hang tinggai aku.
hang keluaq dulu. :(



ingat dak kita masuk sama2.
kita seronok sgt sbb ada schoolmate kat sini.
hang mintak bilik dkt dgn aku.
group orientasi sama2.
kelas ja lain, hg dgn hariz, aku sorang2.
bila roomate aku buat hal hang yg selalu teman
aku selalu suruh hang teman mandi kan.
pastu kita suka makan aiskrim batang 50sen
kat koop masria. sedap!
hang kdg2 sanggup p masria
semata2 nk beli aiskrim tu.
lawak bila ingat kaki hang berdarah sbb
p mahsuri pakai baju tidoq. hihih
takleh lupa bila aku sorok lappy hang.
gabra gila hang. muka pucat. kehkeh


byk sungguh kenangan kat sini.
ingatkan kita sama2 habis asasi,
sambung degree sama2.
tapi tak.
Allah dah aturkan jalan yg lebih baik utk hang.
semoga hang berjaya!


doakan 3 bulan terakhir ni aku boleh
berdikari tanpa bantuan hang kat sini.
doakan aku tak cepat berubah.
kuat iman. tak jadi apa2 yg tak elok.

kan hang ckp, aku mudah terpengaruh.
doakan dari jauh. tau tau! :(

lastly, all the best.
jaga diri.
miss you!

2 comments:

Unknown said...

aku pun sentiasa doakan hang dari jauh, sahabat :)

beyla dolica said...

terima kasih dalila adnan! :)