BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Islamic Widget

Sunday, September 05, 2010

tak bayar elektrik ke??

dgn lafaz basmallah...

hi all...

entri kali ni aku nk bercerita tentang kejadian semalam..
kejadian yg rasanya xpernah berlaku di mana2...
haha... kalau pernah 2 mmg sgt terbaik...

jam menunjukkan pukul 10.30 malam...
aku bersama family masih dlm mood shopping raya...
[lokasi: PACIFIC ALOR STAR MALL,KDH]
sementara tunggu mama+kakak+adik yg tgh sibuk mencuba dlm fitting room 2..
aku pon merayau2 sorang2...

kononnya dah jumpa semua baju yg bertakhta di hati...
so, merayau jela...
semakin jauh perjalanan...
tiba tiba.....
PLURPPPPPP...... LAMPU TERPADAM...
BLACKOUT!!!!! jerit aku dlm hati....
riuh kedengaran suara pengunjung2 kt situ...
aku yg berdiri masih tercengang2...
SHOPPING COMPLEXS BLACKOUT?
hahaha... sumpah lawak....
ketawa bersar aku waktu 2...
cuma xsampai tahap guling2 lg je..
(tetiba terbayang mereka yg dlm fitting room...)
haha....

pas2 bila dah blackout mmg xleh nk byr la...
agak sial la kan...

moral of the story, tolong la byr bil elektrik... hehe

2 comments:

Kayun said...

ku rasa manager kat situ saja buat gimik kot dekat2 nak raya ni..keh3

beyla dolica said...

haha.... gimik pulak... hehe...
aky rasa hang la manager dya yun.. hehe