BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Islamic Widget

Friday, September 03, 2010

u make me cry...

dgn lafaz basmallah...

hi all.....

hari ni aku balik rumah...
malas je rasanya nk keluar dari uitm ni...
yelaaa... panas terik + puasa...
sorang2 pulak 2...
mmg penat la kan...

sampai kt stesen bas, aku pon
''parking la beg kat sblh uncle ni"..
teduh cket...

sekali uncle 2 toleh mmg seram sgt muka dya...
aku mula menjauhkan diri sikit demi sdikit drpd dya...
yela, mmg sgt2 xsedap hati waktu 2...
uncle 2 pulak bole ikut aku..
mulut dya terkumat kamit mcm tgh baca sumthing...
mata dya pandang tepat ke arah aku...
sumpah seram...!
"dia nak pukau aku ke ni? mampos kalau dia kebas laptop aku"
hatiku berkata2...
aku pon dgn takutnya terus belah pegi duduk sebelah aunty ni...
pastu ramai pulak org dtg tunggu bas sekali...
laki 2 terus belah...
ALHAMDULILLAH takde pape... :)

setelah selamat menaiki bas
TRANSNASIONAL 002 SP>ALOR STAR...
aku pon mula nk pejamkan mata...

''tuuut tuuttt'' samsung corby ku berbunyi...
menandakan mesej...

"Bella..aku blk dlu.. jgn nkl2. aku ada sorg je bella dlm hdp aku.
jd pape kt kau aku xda pngganti..."

lantas dgn lajunya air mata mengalir membasahi pipi....
1st time aku menangis sebab tersentuh dgn ayat seorang LELAKI...
tahniah buat dia... :D
tak tau asal aku touching sgt...
mungkin benar kata dal, aku ni terlalu sensitif...
seriously i'm touched..

pape pon... thanks a lot sbb kau kawan yg sgt baik.. :)
(credit 2 penghantar msg tersebut)



4 comments:

Kayun said...

identiti pengirim msg tu beyla??
hehehe

beyla dolica said...

grrr.. ahaha

from my heart... said...

beylaa...tut2..haha
i know who...tit!!!

beyla dolica said...

psttttt... siapa art??
confirm salah tekaan anda...
nk cuba? haha