BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Islamic Widget

Sunday, March 20, 2011

dia zizan.

dgn lafaz basmallah.


hi all.


hari bermula ceria apabila aku dan dal menemani
mayott bukan nama sebenar ke hospital.
alhamdulillah doktor hensem. (kata maya)
haha.

then kitorang bergerak ke vm. (village mall)
nak isi perut + tgk movie.
konon2 nak lepas tension seminggu study week.

kebetulan pulak that day ada roadtour abpbh.
tanpa menghiraukan abpbh tu kitorang teruskan agenda.
MOVIE, ya movie.

so utk mengelakkan kesesakan kitorang
bertiga plan nak naik lift je utk ke cinema ats nu.
sdg kitorang berjalan ke lift, tetiba bertembung dgn
ZIZAN RAJA LAWAK dgn 3 org lagi kru2nya KOT.
ktorang berdiri menunggu lift yg sama.


mak aih dua kali aku toleh belakang.
hati kecil berkata 'betoi la tu zizan'!
aku mula panik.
taktau nak buat apa.
nak jerit malu ngat aihh.
gua minat dia broooooo!!!!!

then,aku berlagak cool.
aku tak tegur dia.
maya dgn dal diam je so taknak aku
nak lebih2 kan.
so belagak cool jela.

TAPIIII... saat menanti pintu lift tu terbukak
aku mula meraba2 kedalam handbag mencari phone.
dlm otak aku dah set,
''jpg dlm lift no matter what aku mesti ambik gambaq dia''
hahah.

''tinggggggg''. lift terbuka.
dgn pantasnya kami ber3 masuk ke dalam.
diikuti zizan dan 3 org krunya tu.
tanpa membuang masa aku pon tgk zizan
dan dgn cerianya berkata,
''NAK AMBIK GAMBAR BOLEH TAK???"
poyo bukan.
lantas dia jwb, ''ehhh bolehhh apa salahnya.''

aku pon snap lah pic dia.
then dal eh maya.




eh dal ke maya pulak tlg snap pic kitorang.
wuwuwuw.

thanks bebeh.

thanks zizan. :)