BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Islamic Widget

Monday, March 28, 2011

saat nyawa aku diambil.

dgn lafaz basmallah.


tajuk entri tadak kaitan dgn yg hidup
atau yg meninggal dunia.
cuti aku yg sudah bosan ni menjadi
superbosan lately setelah nyawaku diambil.
syukur aku masih mampu hidup
tanpa perlu ke hospital sakit jiwa.
GREAT!


nyawaku yg merupakan sebuah alat elektronik
yg digelar sbg laptop.
rosak!!!!
GREAT!

dan sekarang aku terpaksa mengemis laptop
kakak aku atau bapakku utk online.
bersabar menggunakan komputer rumah
yg lebih lembap drpd siput babi utk bermain game.
GREAT!


dan aku jugak tak boleh skype dgn kwn2 tersyg sbb
laptop kakak + abah takda benda tu.(skype la)
(tobat kena maki kalau download)
GREAT!

sepatutnya tajuk entri ini
adalah Great. Kbye!



0 comments: