BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Islamic Widget

Thursday, May 06, 2010

peristiwa BERDARAHHHHH~

saat ni aku taip menggunakan sebelah tgn.. disebabkan kecederaan.. ni pengalaman aku yg teramat dahsyat.. sumanya berlaku kelmarin.. masa 2 aku bawu lps tgk adik2 skola aku lwn hoki kt kompleks hijau kunin... 10.45 cam2 aku pon salam2 diowank then gerak la nek moto ke mcD.. masa 2 aku dah wt u-turn kt round board teluk wanjah 2, belok kiri ps2 straight je sampai la mcd... tp time jln stret dlm 20meter lg nk smpai pacifik, tetiba ada keta langgar aku... boooom!!!!!!!!! aku dpt byg lagi hentakan 2.. kaki kanan ku rasa teramat pedih.. keta 2 langgar btol2 kna kaki kananku seterusnya kna moto.. aku pon tergolekla atas jalan.. nasib baik xda keta len lalu wak2 2.. kalo x mmg arwah dah aku... astagfirullahalazim.... tetiba rasa badanku diangkat oleh seorang pak cik.. dya xkasi aku jln guna kaki kanan.. dya takot patah kot.. dya papah aku p tepi jln... ramai owk mai kt aku tyme 2.. aku jd blur.. tgk tgn kiri berdarah.. "awww...sakitnya"..bisikku dlm hati.. aku cuba tahan ayaq mata dari mencurah kebumi tp aku gagal.. 'tup..tup..' menitik.. tp xselebat hujan yg membasahi bumi la... kakiku mmg terasa berbisa sgt.. mcm dihempam sesuatu tersgt berat.. xleh nk jln.. dlm ramai2 owk..tetba abg shahrul muncul..(abg yg keja mcD skali ngn aku) aku rasa lega sgt.. sbb at least ada jgk owk yg bleh tgk2kan moto aku.. abg yg langgar aku 2 bwk aku blek umah.. masok ja dlm keta dya 2 ada kakak kt seat dpn ,myb awek dya kot.. kakak tu toleh n said..''sory dik.. kitorang xprasan".. aku pon tersenyum tawar jela.. sakit kot.. smpai kt umh abg n kakak 2 jumpa la parents aku.. settle suma cara bek.. then aku dibawak jumpa doktor then jumpa bomoh.. seram gila.. alhamdulillah aku ok..cuma luka cket tgn kiri(nasib kiri) n kaki kananku retak... isnyaAllh xlambat nnt pulih la.. 2la pengalaman yg sgt2 dahsyat.. 1st tymejd.. xsangka owk yg bwk moto cermat cam aku boleh eksiden.. cewah.. heheh... 2 jela ctenya.. buat korang..PANDU CERMAT,JIWA SELAMAT.. :)

2 comments:

beyla dolica said...

trauma seminggu je, then kembali seperti biasa..wakaka

Anonymous said...

kaki panjang sgt kot. wahaha