BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Islamic Widget

Friday, May 06, 2011

ok ni mmg problem

dgn lafaz basmallah.


hi org2 kampung.


aku mmg bukan anak bongsu.
aku ada sorang adik.
aku rasa hampa tgk muka aku pon dah boleh tau.
jenih muka berdikari.
kan? toksah malu, puji ja.


tapi aku tak reti nk lyn adik aku.
sbb aku pon dok perasan aku adik jgk.
nk jadi cerita, adik aku tulis dlm diari dia pasai aku.
ada la blablabla dia sentap dgn aku.
dia tulis diary tu sampai teriak2.
*aku tak baca kak aku hbq*
kesian jugak dgq.
tp aku taktau nk buat apa.
aku ingat nk biaq ja.
takpa kot.


dah aku mmg jenis ni.
nk buat lagu mana.
2 character.
dgn kwn2 aku periang.
kat rumah aku diam, suka privacy,
terperap dlm bilik sorang2.



aku nakkkk ckp ngn adik aku.
tapi nk ckp apa???
so toksah dok mengarut la.
dok diam sudah.


aku kena belajaq jd kakak rasanya.
perhaps, boleh berguru dgn maya dal mimi jiha kot.
depa semua ramai adik.
kakak yg hebat of course. :)
babe2 sekalian, sudi dak nk ajaq???







1 comments:

athiera said...

hang nie!cian dia.haha