BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Islamic Widget

Thursday, May 19, 2011

selamat tinggal DALILA ADNAN.


Dgn lafaz basmallah.


hi all.


selalunya orang buat farewell party kan.
tapi hari ni aku nk buat farewell entry.
*boleh pulak kan


ni salah satu favourite picture aku. :)



tajuk entry hari ni DALILA ADNAN.



1st of all.
tahniah sbb akhirnya cita2 hang nk jadi
cikgu dah tercapai.
aku tumpang gembira.


tapi tapiiii.
sedih aku melebihi gembira.
hang tau tu. :(
saat2 dok tulis entri ni pon dah penat
tahan hingus.
laju ja ayaq mata meleleh.



sedih sgt, dari awal sem kita kawan.
masa tu kita 3 ja. ingat lagi dak.
aku, mimi, hang.
lepas tu kita dah maju.
kita dah berLIMA.
skg hang nk tinggai aku.
tinggai kami semua.
maya, mimi, jiha.


mana boleh bayangkan p class berEMPAT ja.
selalunya berLIMA.
berat hati tau dak hang nak p ni.


nnt kalau hang p....

*sapa nk ajak aku p
makan aiskrim petang2 sampai 5 6 batang.

*sapa nk buat slide sama2 dgn aku.

*sapa nk mai ketuk bilik aku then ckp
''weh bangun! class pukul 8!''

*sapa nk muncul dpn bilik aku then buat muka sedih
''ikan gapi aku mati seekoq''

*sapa nk text aku ckp ''mai bilik maya sat, dia nangis''

*sapa nk beletiaq kat aku sbb suka lupa jalan
bila drive.

*sapa nk suggest tempat mkn best kat sp.

*sapa nk beletiaq kat aku ngn mimi
sbb asyik dok main game ulaq time class

*sapa lagi nk call teksi pakcik din bila kita keluaq

*sapa lagi nk larikan diri bila nk tgk cerita hantu
kat pawagam

*sapa nk bwk aku jumpa ngn syu and sarah lagi

*nak jerit over2 bila tgk movie hantu dlm bilik

*nk blushing2 bila kena usik

*nak ajak aku p library utk motif tertentu ^^

*sapa lagi aku nk bagi pinjam phone aku selain hang




SAPA SAPA?! :'(

sedihnya.
down semangat aku weh nak masuk sem ni.
seriously.
ingatkan boleh habis asasi sama2.
tapi takdak rezeki kita nk kawan lama kan.
nk buat macamana.


thanks for everything.
thanks ceriakan hari2 aku.
thank you so so muchhh!
mintak halal makan minum semua eh.


ada umur yg panjang kita jumpa lagi.
InsyaAllah.
mana tau kot2 jadi jiran ke nnt.
jadi besan ka. :)


i love you so much kawan.
DALILA ADNAN. :)














0 comments: